Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Glad och stolt

Av Tina - 9 mars 2009 11:02

Idag är jag både glad och stolt - glad för att under natten till idag föddes det en liten Kelpievalp till mig, tillsammans med 6 syskon. Så första helgen i maj, blir lilla Qila min.

Stolt därför att i går hade vi kalas för vår stora prinsessa, som fylde 12 år...Jag hanterade tårta, kakor, chips, godis och läsk...Plus att jag dessutom satt med vid bordet medan alla andra åt och smaskade i sig av godsakerna. Först drack jag min kaffedrink med kakaopåse i och sedan drack jag lite kaffe upp på det, med en skvätt mjölk i...Gissa jag tycker att jag är skitbra som fixade alltihopa:)

I morron är det dags att hoppa upp på vågen igen - spännande. Dock tror jag inte att jag gått ner så väldigt mycket, eftersom jag gick ner massor förra veckan...Men jag är glad för det lilla också:)

Hoppas att det går lika bra för er mina kurarvänner, som för mig. Om inte så kämpa på bara, för det lönar sig i längden - kom ihåg det...Ni KAN!

Kram på er...



Allt är möjligt - det är bara en fråga om inställning!

 
 
Weronica

Weronica

9 mars 2009 16:18

Du ÄR skitbra som fixade det där och det behöver man inte gissa sig till inte=)
Åhhh men va kul med en puppis grattis till det med!
Ha det gött kram!

http://wroncan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 20 april 2009 15:43

Hej vänner! Jag lever nog i allra högsta välmåga, men tappat sugen vad gäller kurandet. Dock är ju världen full av tappade sugar, så det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Dock inte som kurare, utan med vettig mat och vettig instäl...

Av Tina - 28 mars 2009 14:13

Just precis - det går inte så värst bra för mig just nu...Igår kväll var jag till ena brorsan som firade födelsedag och jag åt annanaspaj och glass....Tänkte att jag idag skulle börja att gå på ren kur igen, eftersom det verkar som att jag inte fixar...

Av Tina - 24 mars 2009 22:16

Igår var en sån där dag som jag nästan bara låg i sängen och mådde skit - riktigt off helt enkelt...Jag skötte mina påsar och maten - i form av två små kåldolmar, men på kvällen tog "tröstbeteendet" överhanden och jag länsade kylen på länkkorv....SUC...

Av Tina - 22 mars 2009 15:02

Hej hopp kurarvänner! I går tog jag ett beslut om att jag ska trappa upp till kombikur och köra det i två veckor. Sedan gå över till rent kurande i två veckor och så två kombiveckor igen....ovs...Har ju som ni vet funderat på att varva ett tag nu, så...

Av Tina - 20 mars 2009 21:08

Nä, lugna bara - inte för kurandet utan för att skriva här i bloggen...Kurandet löper på helt okey och går bra, men det känns som att jag inte har något att skriva om bara. Har svårt att låta bli kaffet med mjölk i. Jag kan ju bara inte dricka kaffe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards