Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

En bra dag!

Av Tina - 1 mars 2009 20:40

Idag har det varit en bra dag för mig...Sov länge, så min frukostpåse blev sen - vid 11 tiden först. Sedan åkte jag ner till gubben och sonen, så jag drack påse + kaffemix där, innan jag åkte iväg till stan för att tanka bilen och för att åka ut till en träningskompis (hund) och få lite privatlektion...Vi satt sedan och pratade hund i deras kök och då blandade jag min middagspåse innan vi åkte iväg på agilityträning med vovvarna till ett ridhus...En hundig dag med andra ord, vilka gör att jag mår toppenbra - vad vore livet utan hundar? Förmodligen ganska meningslöst - jag vet inte för jag har aldrig varit utan hund. Inte ens som litet barn....




Nu ska jag krypa ner i lopplådan, så jag orkar ta i tu med morgondagen, då jag ska till Dagkliniken på rehabilitering...Må gott vänner!!!



Varje dag är en gåva

Ta emot den

Njut av den

Gläd dig åt den

 
 
Sofia

Sofia

2 mars 2009 19:10

Hej !
vilen bra blogg du har :)
här ska jag läsa!
kram sofia

http://www.metrobloggen.se/camb

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 20 april 2009 15:43

Hej vänner! Jag lever nog i allra högsta välmåga, men tappat sugen vad gäller kurandet. Dock är ju världen full av tappade sugar, så det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Dock inte som kurare, utan med vettig mat och vettig instäl...

Av Tina - 28 mars 2009 14:13

Just precis - det går inte så värst bra för mig just nu...Igår kväll var jag till ena brorsan som firade födelsedag och jag åt annanaspaj och glass....Tänkte att jag idag skulle börja att gå på ren kur igen, eftersom det verkar som att jag inte fixar...

Av Tina - 24 mars 2009 22:16

Igår var en sån där dag som jag nästan bara låg i sängen och mådde skit - riktigt off helt enkelt...Jag skötte mina påsar och maten - i form av två små kåldolmar, men på kvällen tog "tröstbeteendet" överhanden och jag länsade kylen på länkkorv....SUC...

Av Tina - 22 mars 2009 15:02

Hej hopp kurarvänner! I går tog jag ett beslut om att jag ska trappa upp till kombikur och köra det i två veckor. Sedan gå över till rent kurande i två veckor och så två kombiveckor igen....ovs...Har ju som ni vet funderat på att varva ett tag nu, så...

Av Tina - 20 mars 2009 21:08

Nä, lugna bara - inte för kurandet utan för att skriva här i bloggen...Kurandet löper på helt okey och går bra, men det känns som att jag inte har något att skriva om bara. Har svårt att låta bli kaffet med mjölk i. Jag kan ju bara inte dricka kaffe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards