Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Trött och sliten

Av Tina - 5 mars 2009 16:25

Orkade inte skriva något här i bloggen igår - känner mig trött och lite sliten just nu...Har haft ganska mycket omkring mig sista veckan och jag är rätt så stresskänslig dessvärre...

Men jag kurar på och det går bara bättre och bättre för varje dag - har påsar, vatten och shaker med i bilen när jag är på språng och så häller jag i mig en drink i bilen eller ber att få den mixad med kaffe på något café...

I morron kommer dottern hem till oss (hon bor i fosterhem) och på söndag ska vi fira hennes 12 års dag, som infaller när hon inte är hos oss...Jag har beställt en rosa prinsesstårta, som det står hennes namn på, till kalaset...Kan säja att jag älskar prinsesstårta - behöver jag säja mera;) Nå det ska nog gå bra det också....



Varje dag är den första av resten av ditt liv

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 20 april 2009 15:43

Hej vänner! Jag lever nog i allra högsta välmåga, men tappat sugen vad gäller kurandet. Dock är ju världen full av tappade sugar, så det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Dock inte som kurare, utan med vettig mat och vettig instäl...

Av Tina - 28 mars 2009 14:13

Just precis - det går inte så värst bra för mig just nu...Igår kväll var jag till ena brorsan som firade födelsedag och jag åt annanaspaj och glass....Tänkte att jag idag skulle börja att gå på ren kur igen, eftersom det verkar som att jag inte fixar...

Av Tina - 24 mars 2009 22:16

Igår var en sån där dag som jag nästan bara låg i sängen och mådde skit - riktigt off helt enkelt...Jag skötte mina påsar och maten - i form av två små kåldolmar, men på kvällen tog "tröstbeteendet" överhanden och jag länsade kylen på länkkorv....SUC...

Av Tina - 22 mars 2009 15:02

Hej hopp kurarvänner! I går tog jag ett beslut om att jag ska trappa upp till kombikur och köra det i två veckor. Sedan gå över till rent kurande i två veckor och så två kombiveckor igen....ovs...Har ju som ni vet funderat på att varva ett tag nu, så...

Av Tina - 20 mars 2009 21:08

Nä, lugna bara - inte för kurandet utan för att skriva här i bloggen...Kurandet löper på helt okey och går bra, men det känns som att jag inte har något att skriva om bara. Har svårt att låta bli kaffet med mjölk i. Jag kan ju bara inte dricka kaffe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards